Sie 24
2015

W miejscach, w których jest dużo dzieci…

suszarka-do-rąk-fumagalli Szkoły, przedszkola i ośrodki wychowawcze są miejscami, w których pojawia się codziennie ogromna liczba nieletnich podopiecznych, którzy potrzebują opieki. Należy przygotować na ich przybycie także takie pomieszczenia, jak łazienki, ponieważ powinny one zostać dostosowane do potrzeb nieletnich. Przede wszystkim, urządzenia sanitarne muszę być dostosowane do wzrostu dzieci, które będą z nich korzystać. Warto także wprowadzać pewne ułatwienia, zwłaszcza jeśli dzieci uczą się codziennej toalety. Jednym z takich udogodnień jest korzystanie z suszarek do rąk.

Te drobne urządzenia, pozwalają na szybkie suszenie rączek i mogą stanowić pewną zachętę dla dzieci, które nigdy nie korzystały z tego typu urządzeń. Nie zużywają zbyt wiele energii elektrycznej. Może być to zatem oszczędne rozwiązanie, przyjazne dla środowiska naturalnego. Zużycie energii elektrycznej jest bowiem mniej szkodliwe dla środowiska naturalnego , niż generowanie odpadów: ręczników papierowych oraz ich wykorzystanie. Warto bowiem pamiętać, że były one wytworzone z drzew. Suszarki do rąk to bardzo opłacalna inwestycja, ponieważ koszt jej kupna i montażu zwraca się po kilku miesiącach. Co ciekawe, suszarki do rąk są proste w obsłudze, dzięki czemu poradzą sobie z nimi także dzieci, z dysfunkcjami psychicznymi oraz fizycznymi.

Używanie suszarki do rąk, zawsze znajdującej się w tym samym miejscu może być pewnym udogodnieniem dla dziecka niewidomego. Z drugiej strony, dzieci bardzo lubią zabawy w wodzie, dlatego gdyby nie suszarki do rąk, istniałoby prawdopodobieństwo, czy łazienka nie będzie cała zachlapana. Woda na podłodze w łazience mogłaby natomiast doprowadzić do poślizgnięcia i wypadku. Należy jednak dobrać suszarki o odpowiedniej jakości, ponieważ przy małych dzieciach lub młodzieży istnieje większe prawdopodobieństwo, że będą narażone na częste zabawy i nieprzewidywane sposoby wykorzystania. Suszarki gorszej jakości z całą pewnością popsułyby się po kilku tygodniach. Dyrektor placówki powinien się nad tym zastanowić zamawiając wyposażenie.

This entry was posted in Higieniczny. Bookmark the permalink.

Comments are closed.